söndag 30 augusti 2009

Trettionde Augusti

Efter surfingen igår kollade vi på filmen Seven. Jag var så sjukt trött så jag inte orkade hålla ögonen öppna och tillslut somnade jag i soffan.

Idag var det tänkt att jag skulle plugga hela dan men Maria Algers kom och frågade om jag ville hänga med och shoppa så de blev inte riktigt så mycket gjort som jag hade tänkt.
Vi hittade massor med as bra affärer och det slutade med att jag köpte två linnen, ett par jeans shorts och en shorta! Allt gick bara på lite över 400 kr så de va rena kapen! Jag behövde dessutom ett par jeansshorts, eller nej det behöver jag nog inte (har redan 4 st) men de var så snygga och billiga så jag kunde inte låta bli!
När vi var som mest uppe i all shopping stängdes affärerna och klockan var redan halv 7!

Jag hade precis satt mig i soffan för en stund sen med mina fjärilsmakaroner och korv (som jag nästan äter varje dag) när de blev ett jäkla liv ute på uteplatsen där Catherine och Linnea satt och pluggade.
Catherine kom in och skrek med sin tyska brytning men de gick inte att höra vad hon sa, precis efter kom Linnea helt skräck slagen! Det var skunken som bor hos oss som hade kommit fram ur sitt bo och de trodde att den hade fisigt ner alla böckerna! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar