onsdag 2 september 2009

Andra September

Heej hej!

Idag hade jag bara data labb i skolan så jag slutade tidigt!
Eftersom jag var helt själv i huset för alla andra fortfarande gick i skolan eller tränade så gick jag ner till stranden på en liten promenad.

Linnea har föresten kommit med i Chearleader laget så nu har vi en bra anledning att kolla på alla hemma matcher när killarna spelar ;) haha.

Jag börjar bli lite trött på att äta typ samma mat varje dag så jag måste verkligen komma på något som är gott och lätt att laga annars får jag leva på korv och makaroner hela året!

Till helgen är det långhelg men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på än. Bara att vi ska åka till Isla Vista igen på fredag och att alla tjejerna i huset ska förfesta tillsammans här hemma. Fast denna gången tror jag inte vi tar en limo ;)

Nu har jag fixat en räknare på bloggen för att se hur många som läser den. På blogg.se finns de statistik men de gör det ju inte på blogspot. Men eftersom jag är lite skillad har jag fixat en egen!

Puss puss

4 kommentarer:

  1. Skillad som få ;) Jag hade ju hoppats att du också skulle komma med i cheearleader laget.. men men. Om du någon gång vill hitta på något nytt till din blogg finns http://www.designadinblogg.se/ den är lite kul :) kram <3

    SvaraRadera
  2. Verkligen! Jag blev jätte förvånad att jag klarade det faktiskt! nej jag kom ju inte med i laget tyvärr :( okej tack det ska jag kolla :) Puss på dig

    SvaraRadera
  3. Heey Yliis :)

    Det verkar som du trivs som fisken i vattnet!?,, kul!
    Härligt med mkt uppdateringar. Jag läser din blogg ofta.

    Ta hand om dig...puss & kraam

    SvaraRadera
  4. Heej Charlotte!

    Ja jag trivs hur bra som helst! Det verkar som du trivs väldigt bra du med ! :)

    hihi kul att du läser den!
    Desamma !!
    Puss på dig

    SvaraRadera