onsdag 9 september 2009

Nionde September

Idag är det Marias Algers födelsedag!

Efter skolan bakade vi först vår goda tårta och sen så dukade vi upp lite fint ute på våran uteplats. Eller så fint som de går att göra där iallafall..
Det var lite lurgigt att sätta på de små snöflingorna på tårtan som skulle vara runt om så vi fick kasta på dom för att dom skulle fastna.

Efter att vi hade bakat tårtan var det lite glasyr kvar som jag och Erica tänkte äta upp. Jag doppade en banan men självklart tappade jag ju halva bananen precis innan jag skulle äta upp den och då kissade nästan Erica på sig av skratt :P haha
Jag hade längtat hela dan efter att få äta den där tårtan och den var jäkligt god måste jag säga!

På business lektionen igår hade jag satt mig längst bak men ändå kastade han bollen till mig! Så jag kände hur alla 100 pers vände sig mot mig och då är de inte lika kul att sitta längst bak längre. Jag skulle iallafall berätta en nyhet för klassen och som tur var hade jag en så det var ingen fara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar