lördag 26 september 2009

Tjogosjätte September

Hej!
Idag åkte vi ner till standen för skolan hade fixat en volleyboll turnering men vi kom lite sent så det var inget folk kvar. Vi la oss på stranden ett tag istället och självklart somnade jag ju och vaknade av att maria hällde vatten på mig.


Ikväll har vi haft en jätte mysig tjejkväll. Johanna och hennes två rumskompisar kom hit och en annan tjej som heter Deniese och så lagade vi tacos och frukt med vit choklad och glass till efterrätt. Det var nog lätt det godaste jag har ätit sen jag kom hit.

Efter att de andra tjejerna hade åkt hem kollade vi på Twilight. Jag har inte sett den innan men nu förstår jag varför alla tycker den är så bra.
Mitt i filmen hörde vi nått konstigt ljud utanför och sen började de lukta skit äckligt i hela huset. Vi gick ut och skulle se va de var men där ute gick de knappt att andas för de luktade så illa sen hörde vi massa djurljud. Så vi tror att de är en av våra skunkar som la av några fisar.. haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar