fredag 2 oktober 2009

Andra oktober

Just nu sitter Jonas på planet till Los Angeles! Han tror att han ska ta flygbussen till Santa Barbara när han kommer fram men det ska han inte! För jag ska åka och möta honom på flygplatsen i LA och sen ska vi stanna där över helgen och gå på Universal Studios!!

Ska bli så kul att se hur förvånad han blir! Jag som är sämst på att vänta på något har fått vänta i flera veckor nu och verkligen fått skärpa mig för att inte avslöja överraskingen!
Jag berättar om helgen när jag kommer hem! Puss på er

2 kommentarer:

  1. Du är sååå busig, men det var svårt för mig också :( jag visste om jag kunde ju inte säga något, ser du? när det gäller viktiga saker säger jag inget :D ha det super bra :D<3

    SvaraRadera
  2. HEEEJ Yllis!!!
    Du & överraskningar ;) !!
    Hoppas du & Jonas får hur kul som helst,.. saknar dig..
    Tittar in i din blogg lite då & då... :) härligt att du uppdaterar så ofta!

    Ha det fiint Puss & kram!!

    SvaraRadera