måndag 5 oktober 2009

I fredags tog jag flygbussen till LA för att möta Jonas. Det var lite längre till flygbussen än va jag trodde och jag gick där med Chaterines väska som hade tappat ena hjulet när jag kom in till stan dessutom var det nästan 30 grader ute så det blev lite svettigt.


När jag kom fram till Flygplatsen var det typ en timme kvar innan han skulle komma och de fanns inte mycket att göra. Tillslut landade hans plan och Jonas kom ut :) Det var så kul att se hur förvånad han blev att jag var där!


På lördagen åkte vi till Universal Studios! Vi åkte massor med roliga attraktioner och sen åkte vi ett tåg runt parken som visade olika scener där de spelar in filmer och sånt. Vi fick åka till wisteria lane där de spelar in Desperate housewives!
Efter en hel dag på Universal studios åkte vi till Walk och fame och gick lite i affärer och letade efter några namn vi kände igen på alla stjärnorna på marken. Vi shoppade lite också och sen på Söndagen åkte vi buss tillbaka till Santa barbara. Det var en riktig toppen helg!!


1 kommentar:

  1. Härliga bilder! Kul att helgen blev lyckad.
    /Pappa

    SvaraRadera