tisdag 25 augusti 2009

Tjugofemte augusti

Jag skulle tagit bilder på skolan idag ju men självklart dog batteriet innan jag ens hann ta en enda bild :(
Idag hade vi tre lektioner. Mangement, Business och leadership in organizations. Jag gillar verkligen lärarna som vi ska ha även om dom är ganska stränga. Den kursen som verkar roligast hitills är Leadership. Vi blev uppdelade i grupper på fyra personer som ska jobba hela terminen med olika grupparbeten och så turas man om att vara ledare i gruppen.
Jag ska leda min grupp när vi ska hitta på en egen affärsidé och komma på den bästa möjliga organisationen till den . De andra uppgifterna man hade var att göra ett volontär arbete över dagen, jämföra två ledare som lever idag och sen något mer som jag inte kommer ihåg.
I min grupp har jag iallafall Linnea i huset och de känns rätt skönt. Sen är det en kille från Italien och en som är härifrån. Båda var lite äldre och den ena hade gått på skolan i tre år så de känns som de kommer gå bra att jobba med dom :)

Nu har jag suttit och läst i min cumputer and infosystems bok i två timmar så jag ska kunna förstå det hon säger imon.

Nu ska jag gå och lägga mig!
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar