måndag 17 augusti 2009

Idag har jag och Maria varit och shoppat lite! Det finns så himla mycket fint så jag fick verkligen skärpa mig för att inte köpa för mycket. Det blev tillslut ett spets linne och en tröja :) väldigt fina! Vi funderar på att shoppa lite imorgon med bara för att det är så himla roligt.



Jag älskar verkligen den här staden även fast jag inte har varit här så länge. Jag vill bara att alla ska komma och hälsa på mig så jag kan få visa allt!

Nu ikväll har en skunk kommit in i trädgården! Den höll på att attackera Stephanie men hon klarade sig som tur va.


Johanna som bor i Isla vista sov över hos oss i natt för hennes bussar gick inte hem på kvällen. I morse vaknade jag av att en bil körde upp på uppfarten och att nån låste upp dörren. Det var ju självklart vår house manager David som skulle komma med rörmockaren. Eftersom man inte får ha nån som sover över fick jag kasta mig upp ur sängen och springa till vardagsrummet och säga till Johanna att hon skulle gömma sig ute på uteplatsen. Hon hann inte springa ut så hon satte sig i soffan och det var tur för David skulle kolla någonring på baksidan och det hade ju varit lite krångligt för Johanna att förklara varför hon stod bakom huset i trosor och linne. haha!
Men jag tror inte det hade varit någon fara ändå för han är rätt shysst!

Dom är söta iallafall

Utsikten från skolan här är lite bättre än den var på Alströmer ;)

Utsikten från skolan

Shoppingtur med Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar