torsdag 27 augusti 2009

Tjugosjunde Augusti

Hej!
Jag har två väldigt jobbiga tanter i min klass! De skriker ut alla svar på allting innan jag ens hunnit tänka hur jag ska säga det på engelska. Sen sitter dom och berättar massa historier från deras liv som verkligen är ointressanta! Den ena satt och berättade hur hon hade gjort för att hitta de billigaste sakerna till hennes kök m.m.. Jag höll på att somna!

Efter den lektionen hade jag business och jag, Linnea och Erica hade funderat ut de bästa platserna att sitta på så att han inte skulle kasta den där bollen på oss så vi skulle få svara på en fråga. Som tur var hade han glömt sin boll idag ! :D

Jag har inte så mycket mer roligt att berätta idag förutom att jag spillde ut yoghurt på heltäckningsmattan men den är redan så fläckig som den kan bli så de gjorde inte så mycket!

Jag är så himla sugen på vanliga svenska mackor med kalvkorv, LÖSGODIS!, och chicken nuggets med mango curry sås! mums!


Hade inga nya bilder idag så det får bli lite gamla och några som jag har snott från Maria, Johan och Johanna!

En dag på stranden nere vid vårt hus

Jag och Maria

Han i mitten ser ut som Emil! haha

Den här hunden måste man gå förbi innan man kommer till killarna i ghettot!

Jag tror det är jag och Jonas som är ute och går :)

2 kommentarer:

  1. Haha du är rolig du Ylva! Men usch för jobbiga tanter. Vilken klas är de i?

    SvaraRadera
  2. haha du med johanna :) De är 2st i min Mangement kurs och sen en i Leadership! tur för dig att du bytta bort den ;)

    SvaraRadera