tisdag 11 augusti 2009

Elfte Augusti

Jag vaknade tidigt i morse och kunde inte somna om så jag sprang ut på en joggingrunda. Jag sprang längst med havet bort mot skolan och det var så mycket att se överallt så jag glömde typ bort att de var jobbigt. Men sen när jag väl hade kommit till skolan så skulle jag vända hem igen och då var det bara sega uppförsbackar :/ Tar nog en annan väg nästa gång!


Lite senare på dagen gick vi till Subway. Där vi mötte Emil och hans kompisar. Vi tog med maten ner till stranden och käkade och solade. Nu har jag även tagit mitt första dopp och jag kan säga att de va jäkligt kallt!


Efteråt skulle alla tjejerna dra till ett köpcenter och köpa lakan och grejer så jag följde med Emil hem till deras hus. Det var verkligen mycket finare än vad det såg ut utifrån men med tanke på att tåget går precis bredvid huset och att uteliggare kommer och rotar i deras sopor tycker jag fortfarande lite synd om honom.
Vi lagade lite mat och sen tittade vi på White chicks. Den är så jäkla rolig! De hade apelsin träd på sin trädgård så vi tog ner en och smakade lite och den var riktigt god!

Apelsin träd

Emil, Jocke och Andreas

Emil

3 kommentarer:

  1. Du vaknade tidigt, och istället för att somna om tog du en joggingtur?
    hmm Ylva, jag börjar allvarligt misstänka att vi inte har samma mamma/pappa, för den tanken skulle ALDRIG slå mig.
    Skön blogg föresten, fortsätt skriva!

    / Storebror

    SvaraRadera
  2. kul att du skriver =)..!
    Hoppas du får det hur bra som helst där nere..

    Lev för mig med ;)

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. haha magnus du ska väl inte säga nått som köper värsta joggingskorna med inbyggd räknare och allt! tack brorsan :)

    SvaraRadera