fredag 21 augusti 2009

tjugoförsta augusti

Idag har varit en helt perfekt dag!!
Den började med att jag vaknade upp och för första gången sen jag kom hit var det sol ute redan på morgonen! Jag blev så glad så jag tog en jogging runda. :)

Jag, Maria, Erica och Linnea hade bestämt oss för att åka till Kmart för att köpa cyklar. De var på rea så det var rena kapet. Jag hade inte sett hur dom såg ut så jag hade ju inte direkt höga förväntingar men cykeln var hur fin och bra som helst ! :) Sprillans ny för under 600 kr!
Vi bestämde oss för att vi skulle cykla hem cyklarna och det var inte en lite bit tillbaka om man säger så. Det tog oss 1,5 timme att cykla upp och ner för alla backar för det är ju inte direkt platt här. När äntligen vi kom fram till stranden hade min rumpa domnat och jag hade fått en snygg bränna efter mina skor och shorts! Men vi är väldigt nöja med vårt köp.
När vi var i Kmart och betalade kom Emil och de andra killarna in i affären. Hur stor är chansen att man möter dom där? men eftersom vi redan var klara orkade vi inte vänta på dom utan drog iväg själva.

Imorgon ska vi ha pizza party på stranden! Dessutom fyller Jocke år så det blir nog lite fest i ghettot igen sen efteråt. :)
Nu ska vi cykla iväg till killarna och kolla på film. Jag ser inte fram emot den mega backen som vi måste cykla upp för innan vi är framme!
Puss puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar