söndag 16 augusti 2009

Sextonde augusti

Hej hej!

Igår var en riktig slapp dag. Vi lagade mat och tog det lugnt men sen blev det lite bättre väder så vi tänkte att vi skulle gå ner och titta på stranden som ligger vid vårt hus. Våran granne hade sagt att den var jätte fin och det var det verkligen! Man fick typ gå ner 100 trappor för att komma ner dit. Nere på stranden var massor av hundar och några surfare.

Efter stranden åkte alla tjejerna in till stan för i vi skulle kolla på bio. Det var inte alls dyrt. Typ 70 kr och om man går innan 6 på kvällen kostar de bara 42 kr. Vi såg The Ugly Trought. Den var jätte bra och om den inte har haft premiär hemma än så kan jag ju berätta vad som händer för det gör ju alltid Anna i alla serier och johanna och Elin läser ju alltid sista sidan i alla böcker jag vill läsa så nu kanske jag kan hämnas!









2 kommentarer:

  1. Nej med det gör jag väl aldrig Ylva ;)

    SvaraRadera
  2. haha joo typ allid ! så nu kan jag kanske ge igen lite iallafall :)

    SvaraRadera