måndag 30 november 2009

Första december

I söndags var vi på NHL match. Anaheim Ducks vs. Phoenix coyotes. Det tog ett tag att åka bil dit och som vanligt blev jag väldigt åksjuk.
När vi kom fram köpte Maria sig en Ducks hand och sen satte vi oss i den enorma arenan.
Det var sån sjuk stämning att jag blev helt inne i matchen även fast jag vanligtvis inte kollar så mycket på hockey. När jag kollar på hockey på tv tycker jag bara de är tråkigt när de slås men nu var de nästan det bästa på matchen. Alla blev helt galna, till och med Catherine! :)
Det blev riktigt spännande i slutet. När var två minuter kvar stod det 1-2 till Phoenix men då gjorde Anaheim mål! Det blev förlängning men Anaheim förlorade tillslut med 2-3. Det var en riktigt lyckad kväll!

Nationalsången

Den här bilden snodde jag från Johanna. Ett jätte stort får svävade runt bland publiken innan matchen började

Uppvärming

Hela gänget

Ducks fan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar