lördag 7 november 2009

Sjunde November

Igår kväll var vi ute och firade lite i förväg för att vi kanske ska få lägenheten. Man måste ju passa på att fira när man kan! Jag och Linnea delade på en Pizza och en chicken wrap, väldigt gott!

Jag och Catherine satt och kollade lite på google earth igår och så märkte vi att man kunde byta till en annan planet så jag bytte till mars. Det fanns flera blåa fyrkanter man kunde klicka på och så kom de upp en bild på hur det såg ut på just den platsen. Sen fanns det också små gröna figurer lite överallt så jag sa till Catherine att de gröna fingurerna var alla ställen där människor hade landat på mars. Lättlurad som hon är blev hon helt faschinerad "Ooh really"..

Idag har jag varit här i tre månader. Saknar min älskling och alla andra där hemma!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar