torsdag 26 november 2009

Tjugosjätte November

Thanksgiving!!
Det var meningen att vi skulle ätit på resturang ikväll men vi hade inte kollat upp det så noga så de visade sig vara stängt.
Nästa plan blev att gå och köpa Taco Bell. Nöjda och glada traskade vi iväg för att upptäcka att det också var stängt! Vem stänger Taco Bell bara för att de är Thanksgiving? Till och med Mc Donalds hade stängt.
Så vi fick gå till affären istället och köpa köttfärs och laga vår egna tacos.
Nu sitter alla helt svullna framför tvn och har kollat på Ensam hemma. Klockan 9 börjar Love Actually så det får bli en riktig filmkväll ikväll.

Det har varit jätte varmt och skönt idag så jag och mina husvänner gick ner till parken och solade. Efter en timme gick vi tillbaka och märkte att vi inte alls hade blivit bruna, men de behövde ju inte Linnea oroa sig över för hon ska ju åka till Havaii om 2 veckor. Det är värre för mig och Maria som måste komma hem och visa oss såhär bleka.

Just det! Om vi vill kan vi gå ner till stan klockan 5 i mon bitti och shoppa på thanksgiving rean. Jag vet inte vem som går upp så tidigt för att shoppa men jag kan tänka mig att de är så galna här. Maria grön tyckte att vi skulle festa hela natten och sen gå och festa men nu efter tacosen stannar vi nog hemma istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar