tisdag 17 november 2009

Sjuttonde November

Helvettesdagen är äntligen över! Började dagen med att jag kände mig sjuk och var inte alls sugen på att gå till skolan. Det var 17 grader i vårt rum i morse och jag låg och frös som en galning. Bredvid ligger Maria med sitt elektiskt uppvärda täcke och gosar sig. Det är inte ritkigt rättvist.
Totalt har ca 50 sidor lämnats in idag och ett prov har blivit gjort. Jag lyckades också gå rakt in i ett spindelnät så jag fick en spindel i ansiktet så det blev ett himla liv.
Men vet ni var de bästa är? Jag behöver inte göra ett skit idag. Ska bara sitta med mina små husvänner och mysa :)
På thanksgiving ska vi ta en road trip upp till San francisco! Ska bli roligt att se lite annat än vårt kära Santa Barbara. Nu ska jag gå och göra mig lite biffnudlar.

1 kommentar: