onsdag 2 december 2009

Andra December

Igår lämnades de sista uppgifterna in och vi hade de sista delproven. Nästa vecka är det finalsvecka med alla slutprov. Jag har Business final på tisdagen, computer på onsdagen och leadership och management på torsdagen. Kommer nog inte bli en så himla rolig helg.

Idag har jag lärt mig skriva mitt första dataprogram! Så om någon skulle behöva ett program som visar ett meddelande där det står Hello world så är det mig ni ska ansälla.
Efter skolan var jag lite trött så jag la mig i min säng och sov. Där fick man inte ligga länge förän Erica kom in och tjatade om att jag skulle följa med henne och träna.

Föresten är det mindre än 2 veckor tills jag kommer hem nu!

1 kommentar:

  1. Det ska bli så mysigt när du kommer hem.
    Jättevälkommen:) Kramar Mamma

    SvaraRadera