måndag 7 december 2009

Sjunde December

Idag börjar finals veckan men jag är ledig idag för mitt första slutprov är imorgon.
Nu är jag frisk igen så det känns riktigt skönt. När jag var sjuk kom Catherine hem med Coca cola och salta pinnar till mig för hon sa att hennes mamma alltid brukar ge det till henne när hon är sjuk. Sötnos!
Vi hade fest i lördags men jag var inte med för jag var fortfarande sjuk då så jag låg inne på mitt rum. Catherine kom in lite då och då och höll mig sällskap. Hon har börjat blanda ihop orden disturb och destroy så varje gång hon kom in i mitt rum sa hon "I hope I'm not destroying you" haha.
Igår skulle hon förklara för oss att hon hade haft så ont i bilen till Anaheim för hon fick dela säte med Maria så då sa hon "My ass was starving" för hon trodde de betydde att man hade ont! Linnea dog nästan av skratt.
Den sista helgen kommer bli stressig. På torsdag efter jag slutat ska jag ner till stan och shoppa några julklappar till och köpa mina böcker till nästa termin. På fredag eller lördag ska vi åka till IKEA och köpa lite möbler och grejer till våran nya lägenhet. Sen måste jag packa som en galning för på lördag natt åker jag härifrån!! Kan inte fatta att jag snart ska åka hem. Kommer kännas så konstigt att inte bo med tjejerna eftersom jag har varit med dom nu varje dag i 4 månader.

Snart flyttar vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar