torsdag 10 december 2009

Jullov!!!

Mitt jullov började underbart! Jag missade bussen hem med ca 5 sekunder för bussjäveln hann precis stänga dörrarna och åka iväg.
När jag var på väg ner till stan blev jag så glad att de stod en buss vid hållplatsen att jag bara sprang och hoppade på. Rätt som det var svängde bussen upp på motorvägen och jag insåg att jag hade råkat hoppa på express bussen till Isla vista. En timme senare var jag tillbaka på samma ställe igen och det hade börjar spöregna. Lovely!

4 kommentarer:

  1. vad ska jag säga? Schmidigt! det är bara du som lyckas :D pussi

    SvaraRadera
  2. Haha lilla vännen, du åkte väl inte ensam, aja men nu har du ju lov och all tid i världen :D Vi ses snart hemma hos dig puss

    SvaraRadera
  3. Haha, jobbigt. Passade du på att festa ltie på DP när du ändå var där? :P

    SvaraRadera
  4. Joo jag åkte helt själv och hade hur tråkigt som helst! Ja Johan jag stannade till lite där och letade efter en fest i regnet men de var ganska dött faktiskt ;)

    SvaraRadera