lördag 12 december 2009

Tolfte December

Imorses vid 8 lämnade Tina huset och vid 11 åkte även Maria. Känns väldigt tomt i mitt rum just nu!
Igår åkte jag och tjejerna till IKEA för att köpa lite grejer till våran lägenhet. När vi gick inne på ikea kändes det precis som jag var i göteborg. Allt såg precis lika dant ut och de pissregnade ute. På något sätt lyckades vi köpa en himla massa mer grejer än vad vi hade tänkt oss så vi hade lite problem med att få med oss allt hem. Det blev lite knökat i bilen men så kan de gå!
Klockan 3 i natt ska jag åka härifrån så vi har bestämt oss för att ha en lussevaka eftersom det är Lucia imorgon.
Eftersom det är juletider har jag gjort om min blogg lite fint. Allt går med paint och word skulle jag vilja säga!
Puss!


2 kommentarer:

  1. Åå så julefint då;) God Jul på dig vännen!! Hoppas resan hem gick bra:D Puuuusssss!

    SvaraRadera
  2. haha tack Johanna! :) ja de gick jätte bra. gick de bra för dig med? Desamma, ha en super bra jul och nyår! :) Puss puss

    SvaraRadera