tisdag 19 januari 2010

Nittonde Januari

Igår kom jag tillbaka hit till Santa Barbara efter en seg flygresa. Det började med att första planet var över en timma försenat så när jag landade i Köpenhamn hade jag 15 min på mig att gå av planet och gå igenom passkontrollen innan nästa plan lyfte! Gud vad jag fick springa.
Nästa stopp blev Washington. Jag satt bredvid en turkisk tjej som var väldigt flygrädd. När vi landade och jag drog upp fönstret började hon sjunga och knäppa fingrarna för att de va sol ute haha. I Washington tog det nästa två timmar att komma igenom alla kontroller så när jag väl kommit igenom alla spärrar var de redan dags att gå på nästa plan.
När jag tillslut landade i Los Angeles hade jag sån himla tur att jag precis hann med den tidiga flygbussen så jag var framme här redan vid 11 på kvällen.


I lördags var jag hemma hos Jonas och väntade på att han skulle packa klart. Han gick fram och tillbaka i huset hur länge som helst och pillade på massa små saker och jag började bli lite otålig för jag ville åka hem. När han tillslut var klar trodde jag ju att vi skulle åka hem men nej då ville han absolut fika! Kan väl erkänna att jag blev lite tjurig för jag fattade inte varför var tvungen att fika just då! Men de visade ju senare att de hade ordnat en födelsedags / hejdå överrasknings fest till mig hemma! Det blev en jätte rolig kväll! :) Tack så mycket och tack för presenterna!

1 kommentar:

  1. Kul att flygresan gick bra trots försening från Göteborg!
    Kram Pappa

    SvaraRadera