tisdag 23 mars 2010

Tjugotredje mars

Nu är jonas på väg till mig! Han kommer vara framme här ungefär klockan 1 inatt!
Dagen började med massor av plugg. Efter skolan åkte jag ner till stan för att klippa mig!
Ni anar inte hur kort det är. Jag är super nöjd!
Jag gick runt lite i stan och märkte att det var en mega kö vid Ben n jerry affären. Det visade sig vara för att de var gratis glass idag!! Så jag ringde upp Maria och så ställde vi oss i den gigantiska kön för att gå lite glass. Gratis är gott!

På torsdag börjar vårt springbreak!! Och vet ni vad? Jag, jonas och alla mina roomisar åker till Las Vegas på söndag. Vårat hotell ser ut som en stor pyramid. Jag och tjejerna har redan bestämt att vi ska gå på chippendales :D Får se hur glad jonas blir över det.. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar