lördag 6 mars 2010

Sjätte Mars

Helgen började med invigning till Phi Theta Kapa, som jag och tjejerna i lägenheten blivit erbjuda att gå med i för vi är så duktiga ;)
Vi var runt 150 personer som skulle svära en ed och sedan bli uppropade en för att gå fram och ta emot ett certificat. Alla skulle ha sitt egna moment då föräldrarna kunde ta kort och applodera så ni kan ju tänka er vilken tid det tog.
Idag har jag varit på gymmet. Jag skulle prova mig på en ny maskin som var en variant av stair master för er som vet vilken den är. Den här maskinen var helt galen. Det var rikiga trappsteg som rullade som ett rullband så man tvungen att titta nedåt så man inte missade stegen och föll bakåt! På vägen hem köpte jag vatten (en 4 liters dunk) sedan satte jag mig på bussen och tänkte väl inte på att busschaufören körde som en galning. Mitt i en sväng flyger min vattendunk ner på golvet och ut flyter en himla massa vatten. De gjorde ju inte saken bättre att jag hade satt mig högst upp i bussen så allt vatten rann ner för trappan.





1 kommentar: