tisdag 2 mars 2010

Andra Mars

Igår var det ju som sagt midterm i Business law. Det sista vår lärare sa var att man oftast har rätt första gången man svarar på frågan och om man sedan går tillbaka och ändrar är det stor chans att man får fel svar. Vad gör Ylva på provet? Jo hon ändrar sina svar som hon satte från början (till det som var fel). Jag ska få tillbaka det imorgon så det är bara att hålla tummarna.
Jag kom på mig själv i morse att jag rabblade Amerikanska lagar även fast provet redan är gjort.

Igår efter provet var jag svin trött. Ändå hängde jag på Erica ner till stan och shoppade. En klänning, ett linne, en shorta, en t-shirt och lite underkläder för ca 900 kr. Det är helt sjukt vad det är billigt!
Efter shoppingturen kom vi hem i perfekt tid till finalen i The bachelor. Jag och Erica var så jäkla arga för att han valde fel tjej. Erica lipade och jag svor medans Catherine satt och försökte övertyga oss om att det inte var så viktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar