onsdag 24 februari 2010

Tjugofjärde Februrai

Som ni kanske har märkt så finns det nu en liten chattbox på min blogg där ni kan lämna små meddelanden!

Midterm provet är avklarat så nu väntar en helg full med Business law. Jag lyckades sätta mig på rätt sida av klassrummet så jag slapp höra allt snorande som tydligen pågick på andra sidan, vilket störde fröken Blomstrand otroligt mycket.

Överraskingen i förrgår var ett nytt matbord med sex stolar. Jag har aldrig saknat en stol så mycket som jag har gjort den här månaden. Så vi blev alla väldigt glada och nöjda när vi fick tag på ett gammalt bord på internet. Samma dag som vi fick svar på annonsen kom bordet levererat till vår dörr av en snäll tjej. Nu känns lägenheten komplett!

Eftersom jag inte har så mycket nytagna bilder för tillfället tänkte jag lägga upp lite opublicerat material ;) För er som inte visste så har vi två våningar i våran lägenhet. För att komma till undervångingen måste man ta hissen.
Detta roade vi oss med en hel kväll..



2 kommentarer:

  1. Roligt ni verkar ha :) Lite skillnad dock på filmer på era filmer och de som ligger på Victoria house's blogg... :P

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera